lördag 24 april 2010

Förklaring följer

Tiaran har anlänt, snorbillig Traderastyle:) Men ser den ut som på bilden? Nej, självklart gör den inte det, den är petiteliten, men ändock jättefin...
Kände mig lite tvungen att klargöra, SJÄLVKLART så kommer inte Angelica att stå naken i kyrkan, det är ju ett välkänt uttryck från hon Maria Mc muffin, Mazerati eller Mongo, vad hon nu heter, från Anna Anka-programmet som alla utom vi tycks sitta klistrade vid... Däremot är Angelica ruggigt nervös, och det är inte så att nervositeten minskar varenda gång vi ringer och säger att vi har ännu fler gäster, så vi tycker att ni kan börja kommentera, och heja på henne lite!:) Det är helt klart modigt att ställa upp på detta, så beröm henne massor!!!
Sen har vi fått ett prästnamn... det blir tyvärr inte tanten som döpte Simon, och som jag har barndomsminnen ifrån, som den stränga prällen hon var när hon jobbade i Åkersberga, men tiden är ännu inte helt spikad, eftersom hon helt verkar ha missat mitt kontrollbehov och min desperation att hon MÅSTE vara på plats när jag ringer, för hon har tagit två veckors semester, och är tillbaka först på onsdag... Anywho.. *trumvirvel tack* Karin Håkansson heter hon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar