torsdag 22 april 2010

Nu kommer jag att bli halshuggen...




Men eftersom en blivande brud kan skylla på tillfällig sinnesförvirring så låter jag denna slinka igenom, hey, det går ju att redigera:P
Till vänster ser ni så klart min brudtärna, The one and only... eller snarare ett par dojor hon eventuellt skulle kunna tänka sig att köpa!;) Hon håller hårt på sin integritet, och det respekterar jag stenhårt.. Den fina som på nolltid erövrat mitt hjärta och som alltid finns nära, även om hon är stört omöjlig att spela sällskapsspel med, eller att titta på vissa filmer tillsammans med... Kärlek är det första ord som dyker upp, hon rockar!..
Snyggingen till höger är, för er oinvigda, Johans Bestman, världens finaste homie, som trots sin klumpighet lyckas landa allt, en riktigt bra vän, i vått och torrt! Det var inte ett svårt val att välja, de är paret vi vill ha skitnära oss på vår dag, så enkelt är det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar